پرش به محتوا

التنقيح في شرح العروة الوثقی: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'عروة الوثقى' به 'العروة الوثقی '
جز (جایگزینی متن - 'در باره' به 'درباره')
جز (جایگزینی متن - 'عروة الوثقى' به 'العروة الوثقی ')
خط ۵۱: خط ۵۱:




«التنقيح فى شرح العروة الوثقى» اثر [[خویی، ابوالقاسم|آیت‌الله خويى]] با تقرير ميرزا على تبريزى غروى است كه در شش مجلد به شرح مباحث فقهى مندرج در عروة الوثقى پرداخته است.
«التنقيح فى شرح ال[[العروة الوثقی]] » اثر [[خویی، ابوالقاسم|آیت‌الله خويى]] با تقرير ميرزا على تبريزى غروى است كه در شش مجلد به شرح مباحث فقهى مندرج در [[العروة الوثقی]]  پرداخته است.


== انگيزه تأليف ==
== انگيزه تأليف ==




از آن‌جايى كه كتاب عروة الوثقى كتابى توضيح المسايلى است و ادله فقهى مربوط به ابواب مختلف فقه عبادات در آن بيان شده است در اين مجموعه فقهى به صورت مبسوطى ادله عقلى و نقلى مباحث بيان گرديده است.
از آن‌جايى كه كتاب [[العروة الوثقی]]  كتابى توضيح المسايلى است و ادله فقهى مربوط به ابواب مختلف فقه عبادات در آن بيان شده است در اين مجموعه فقهى به صورت مبسوطى ادله عقلى و نقلى مباحث بيان گرديده است.


== ساختار ==
== ساختار ==




ابواب مختلف فقه عبادات به ترتيب از طهارت و پس از آن مطرح شده و ضمن نقل مطالب كتاب عروة الوثقى در ابتداى صفحات، شرح آن در پايين صفحات ذكر گرديده است.
ابواب مختلف فقه عبادات به ترتيب از طهارت و پس از آن مطرح شده و ضمن نقل مطالب كتاب [[العروة الوثقی]]  در ابتداى صفحات، شرح آن در پايين صفحات ذكر گرديده است.


== گزارش محتوا ==
== گزارش محتوا ==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش