پرش به محتوا

الكلمة الغراء في تفضيل الزهراء عليهاالسلام و عقيلة الوحي: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'سيد ' به 'سيد‌‎'
جز (جایگزینی متن - 'پايان' به 'پایان')
جز (جایگزینی متن - 'سيد ' به 'سيد‌‎')
خط ۳۶: خط ۳۶:
از آنجا كه سوال كننده از مؤلف خواسته است دلايلى خصم پسند ارائه كند وى تنها از منابع سنت بهره برده و به آنها استدلال كرده است.
از آنجا كه سوال كننده از مؤلف خواسته است دلايلى خصم پسند ارائه كند وى تنها از منابع سنت بهره برده و به آنها استدلال كرده است.


در پایان كتاب، مقاله‌اى از [[شرف‌الدین، عبدالحسین|سيد عبدالحسين]] درباره حضرت زينب(س) درج شده كه آن هم در پاسخ عده‌اى از ايرانيان است. در سال 1334ق كه ايرانيان ضريح حضرت زينب(س) را ساخته و خواستند آن را نصب كنند از اين عالم بزرگ در خواست كردند به مناسبت اين مراسم تاريخى، مقاله‌اى درباره حضرت زينب بنگارد و او چنين كرد. البته اين نوشته، شبيه يك خطابه است و از شكل يك مقاله علمى و استدلالى خارج است.
در پایان كتاب، مقاله‌اى از [[شرف‌الدین، عبدالحسین|سيد‌‎عبدالحسين]] درباره حضرت زينب(س) درج شده كه آن هم در پاسخ عده‌اى از ايرانيان است. در سال 1334ق كه ايرانيان ضريح حضرت زينب(س) را ساخته و خواستند آن را نصب كنند از اين عالم بزرگ در خواست كردند به مناسبت اين مراسم تاريخى، مقاله‌اى درباره حضرت زينب بنگارد و او چنين كرد. البته اين نوشته، شبيه يك خطابه است و از شكل يك مقاله علمى و استدلالى خارج است.




۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش